Inbjudan till sommar/semesterkurs 2019

LO-distriktet i Skåne bjuder in dig som är ensamstående med barn till en sommar/semesterkurs med övernattning den 29 juli - 2 augusti. Vi kommer att tillbringa dagarna på Backagården i Stenskogen som ligger i närheten av Höör. Många roliga aktiviteter för barn och vuxna väntar. Anmäl dig via ditt fack.

På Backagården kommer vi under fem intressanta dagar prata om bland annat facket, jobbet, samhället och försäkringar.

Många roliga aktiviteter för dig och barnen är planerade under dagarna. Bland annat en heldag på Skånes djurpark.

Var: Backagården, Stenskogen 735, 243 91 Höör, http://backagarden.se/

När: Sommar/semesterkursen startar måndagen den 29 juli klockan 10.00 och avslutas fredagen den 2 augusti efter lunch.

Anmälan via ditt fackförbund.

Ekonomi: LO-distriktet i Skåne står för logikostnader samt mat och inträde till Skånes djurpark och några överraskningar. Eventuella resor till och från Backagården bekostas av deltagaren själv.

Ta chansen att anmäla dig till sommarens roligaste och intressantaste dagar redan idag.

Antal platser är begränsat och är det många som anmäler sig måste vi prioritera. Anmälan är bindande.

LO-distriktet kommer vid eventuell överbokning att prioritera anmälningarna för att få så bred representation som möjligt geografiskt och könsmässigt.

Vi kommer att skicka bekräftelse efter den 2 juni till de som har anmält sig där det står mer praktisk information inför kursen.

Susanne Simonsson