Konferens om försäkringar

Försäkringar Den 13-14 mars är det dags för årets LO-Folksamdagar. På programmet står försäkringar och många gäster och föreläsare är inbjudna. Dag 2 är alla som jobbar med arbetsmiljö- och arbetsmarknadsfrågor också välkomna. Anmäl dig senast 28 februari.

Då är det dags att bjuda in till årets LO-Folksamdagar som hålls på Backagården i Höör. Vi kommer under två dagar erbjuda en diger lista med gäster och föreläsare. Liksom i fjol kommer vi hålla en röd tråd i de olika försäkringarna. Det var mycket uppskattat förra året. Anmäl senast 20190228 till undertecknad på john.thornlund@lo.se. På anmälan vill vi ha besked om Du vill övernatta, samt om Du har någon specialkost.

Förbunden tar förlorad förtjänst, och LO står för konferenskostnaden med övernattning. Det är viktigt att anmäla om eventuell övernattning inte genomförs, då vi betalar per rum.

Målgrupp är de inom medlemsorganisationerna som har ansvar för sina medlemmars trygghet och försäkringar och som jobbar med dessa frågor. Ordföranden i organisationen är också lämplig att delta.

Vi sparkar av dagarna med gemensam fika den 13 mars kl 08.30.

Målgrupp dag 2

Till dag 2, den 14 mars, är alla som jobbar med arbetsmiljö- och arbetsmarknadsfrågor välkomna. Dagen startar kl 8.00 med fika. Föranmälan krävs till john.thornlund@lo.se. På anmälan vill vi ha besked om Du vill ha någon specialkost.

Program 14 mars:

08.30 FF-torget